۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
زبان انگلیسی, مدرسه مبتکر نوین, ویدیوها

بازي و زبان آموزي پيش دبستان مبتكرنوين 

بازي و زبان آموزي پيش دبستان مبتكرنوين

هنگامی که در فرهنگ عامیانه صحبت از بازی می شود ، به ندرت ذهن خانواده ها به سمت آموزش زبان جدید یا حتی آموزش امور درسی می رود ، اولین امری که افراد به آن فکر می کنند معمولا فعالیت های تفریحی ای است که والدین با فرزندان خود برای گذرندان وقت انجام می دهند.

در کلاس های آموزش زبان انگلیسی بازی ها می توانند به عنوان فعالیتی اولیه قبل از آغاز کلاس ها به شمار بیایند این بازی ها کمک می کنند ذهن کودکان برای آموزش مفاهیم گرامری و لغوی آماده تر شوند. در برخی از موارد نیز می توان کل درس  را از طریق بازی ها آموزش داد. فعالیت هایی که شامل نقش بازی کردن و اجرای صحنه های واقعی دنیا است نیز جزئی از این بازی ها محسوب می شوند. نقش بازی ها در آموزش امروزه فراتر از آن چیزی است که شما می توانید تصورش را بکنید. در سرتاسر دنیا برای آموزش زبان دوم به کودکان مجموعه فعالیت هایی تعریف می شوند تا ذهن و فکر کودکان برای یادگیری زبان دوم آماده تر شود.

دبستان و پیش دبستان دخترانه غردولتی مبتکرنوین در محیطی شاد و با استفاده از نظام ارزشی متناسب و سیسماتیک، رشد و پرورش فرزندان شما را به شکل هم‌زمان جلو می‌برد.

همان چیزی که دقیقا هر پدر و مادری رویای آن را در سر می‌پروراند.

با بهره‌گیری از هفت دپارتمان تخصصی شامل موارد زیر، به رشد فکری و جسمی دانش‌آموزان به شکل یکسان توجه می‌کند:

    •  آموزش
    •  زبان انگلیسی
    • کامپیوتر و فناوری‌های مدرن
    •  پژوهش
  •  مشاوره و مهارت‌های زندگی
  •  تغذیه و جسم
  •  ورزش

آموزش فقط یک امر تئوری نیست معلمان و عوامل آموزشی دبستان مبتكرنوين تلاش مي كنند آن را در تمام جنبه‌های فردی و شخصیتی دانش‌آموزان جاری کنند.

 

 

 

دبستان و پیش دبستان دخترانه غیردولتی مبتکرنوین

صفحه اپارات ما :https://www.aparat.com/mobtakernovin
صفحه اینستاگرام ما : http://instagram.com/mobtakerschools

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *