بهترین دبستان دخترانه شهرزیبا

دبستان دخترانه شهرزیبا تهران: یکی از بهترین انتخاب‌ها برای ثبت نام دانش‌آموزان دختر مقطع ابتدایی در غرب تهران، دبستان دخترانه مبتکرنوین است. این دبستان دخترانه منطقه 5 در شهران شمالی قرار دارد و هرساله میزبان دانش‌آموزان دختر در پایه‌های پیش‌دبستان تا ششم ابتدایی است. خدمات آموزشی و فراآموزشی بهترین دبستان دخترانه شهرزیبا برای دانش‌آموزان دختر در مناطقه 5 در محله‌های شهران،شهر زیبا، آیت‌الله کاشانی، جنت‌آباد، شاهین، اشرفی اصفهانی، اکباتان، صادقیه بلوار فردوس، پونک، ستارخان، بزرگ‌راه‌های ستاری و حکیم و سایر محله ها قابل ارائه است..

آموزش در دبستان دخترانه شهرزیبا مبتکرنوین

دبستان و پیش‌دبستانی دخترانه مبتکرنوین تلاش می‌کند تا با کمک دبیران متعهد و مجرب یکی از مدارس متمایز و سرآمد در غرب تهران محسوب می‌شود. در پیش‌دبستانی غیر دولتی دخترانه منطقه 5 کودکان با آموزش مهارت زندگی، زبان، آداب معاشرت و … آشنا می‌شوند و مهارت‌های دوست‌یایی، آداب حضور در کلاس، دست‌ورزی و … را می‌آموزند. به این ترتیب برای ورود به دبستان آماده می‌شوند. هدف از تأسیس  بهترین دبستان دخترانه شهرزیبا به کارگیری روش‌های نوین تدریس، پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان، کشف استعدادهای نهفته و ایجاد حس رضایت و خرسندی در دانش‌آموزان و والدینشان است. همچنین حضور مداوم کادر مشاوره‌ای در این مدرسه یکی دیگر از نقاط قوت آن است. با کمک مشاوره‌های آموزشی و تربیتی ارتباط بهتری میان دانش‌آموزان، والدین و دبیران برقرار می‌شود. برای اطلاع از برنامه و کلاس‌های مشاوره در دبستان دخترانه مبتکرنوین می‌توانید با شماره 02144359198 تماس بگیرید.

 

فراآموزش در دبستان دخترانه شهرزیبا مبتکرنوین

علاوه بر آموزش دروس کتاب، کلاس‌های فراآموزشی نیز برای دانش‌آموزان علوی برگزار می‌شوند. در این کلاس‌ها کودکان با علوم و حرفه‌ها آشنا شده و استعدادهای نهفته‌شان کشف می‌شوند. فهرست کلاس‌های فراآموزشی دبستان دخترانه منطقه 5 تهران عبارت‌اند از:

 

  • لگو
  • رباتیک
  • فلسفه‌ی کودک
  • زبان انگلیسی
  • رایانه
  • مهارت‌های زندگی
  • هنرهای خلاق

 

فعالیت‌های فوق برنامه در دبستان دخترانه شهرزیبا

با توجه به نیاز دانش‌آموزان به فعالیت‌های فوق برنامه، اردوهای متناسب فرهنگی، تفریحی و آموزشی برای آن‌ها تدارک دیده شده است. این اردوها برای تقویت روحیه‌ی دانش‌آموزان و کمک به روند آموزش برگزار می‌شوند. فعالیت‌های فوق برنامه شامل جشنواره‌های آثار دستی دانش‌آموزان، جشنواره‌ی خیریه، جشن زبان،اردوهای درون و برون مدرسه‌ای است. همچنین مسابقات مدرسه‌ای در زمینه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است.

تسهیلات رفاهی دبستان غیر انتفاعی دخترانه منطقه 5

در در دبستان دخترانه غرب تهران مبتکرنوین، زبان انگلیسی به روش ترکیبی از غوطه‌وری و کلاس درس، تدریس می‌شود. این دبستان دو زبانه دخترانه غرب تهران مجهز به سالن غذاخوری برای پذیرایی دانش‌آموزان است. منوی غذایی دانش‌آموزان برای ناهار توسط مشاوران تغذیه آماده و مواد اولیه به صورت روزانه خریداری می‌شوند.

دبستان دخترانه شهران امکاناتی نظیر فضای سبز و گل و گیاه، کتاب‌خانه‌ی مجهز، آزمایشگاه، سایت رایانه، کارگاه اختصاصی خلاقیت و هنر، سالن ورزشی، پرده‌ی نمایش و کلاس‌های مجهز به ویدئو دیتا پروژکتور، لپ‌تاپ و تبلت دارد.

 

دبستان و پیش دبستان دخترانه غيردولتی مبتکرنوین در محیطی شاد و با استفاده از نظام ارزشی متناسب و سیسماتیک، رشد و پرورش فرزندان شما را به شکل هم‌زمان جلو می‌برد.

آموزش فقط یک امر تئوری نیست معلمان و عوامل آموزشی دبستان مبتكرنوين تلاش مي كنند آن را در تمام جنبه‌های فردی و شخصیتی دانش‌آموزان جاری کنند.

 

اهمیت دوره پیش دبستانیکلاس کامپیوتراهمیت دوره پیش دبستانی

 

 

 

دبستان و پیش دبستان دخترانه غیردولتی مبتکرنوین

صفحه اپارات ما :https://www.aparat.com/mobtakernovin
صفحه اینستاگرام ما : http://instagram.com/mobtakerschools