بهترین مدرسه ابتدایی جنت آباد

 پیش‌دبستان و دبستان مبتکرنوین تهران  افتخار دارد پس ازچند سال سابقه آموزشی و تربیتی  و در فضای مستقل و محیط آموزشی متفاوت برای فرزندان عزیزمان فعالیت نماید.

این بهترین مدرسه ابتدایی جنت آباد  مجهز به آزمایشگاه، لابراتوار زبان، کلاس رباتیک, کلاس کامپیوتر, می‌باشد.

هدف از تأسیس این بهترین دبستان دخترانه شهران ایجاد فضایی ایده‌آل همراه با تمامی امکانات آموزشی جهت شروع یک دوره تحصیلی هدفمند برای دانش‌آموزان عزیز بوده است تا با فعالیت‌ها و آموزش‌های راهبردی و مناسب آمادگی‌های لازم را جهت ورود به  بهترین دبستان دخترانه غیردولتی تهران پیدا نموده و استعدادها و توانایی‌های این عزیزان شناسایی و در مسیر مناسب هدایت گردند.

بهترین مدرسه ابتدایی غرب تهران مبتکرنوین با استفاده از مربیان و متخصصان با فضایی بازی‌محور و خلاق جهت پیگیری و رفع موارد دقت و توجه، نوشتاری و تمرکزی فرزندان شما عزیزان فعالیت می‌نماید.

هدف از تاسیس این مدرسه دخترانه خوب شهران، ارائه خدمات متفاوت و با کیفیت جهت پرورش کودکانی شاد و خلاق برای ساختن فردایی سرشار از موفقیت و نشاط می‌باشد.

مدرسه ابتدایی خوب شهرزیبا مبتکرنوین  با استقبال از دختران عزیزمان با استفاده از کادری مجرب و مربیانی متعهد و متخصص سعی در پیش‌برد اهداف آموزشی و همچنین پرورش نسلی شاد و خلاق دارد.

 

دبستان  دخترانه غرب تهران مبتکرنوین از نظر کیفیت کادر آموزش، فضای بانشاط، سیستم مدیریتی و ساختمان و تجهیزات یکی از بهترین ها در تمام سطح شهر تهران است.

 

بهترین دبستان دخترانه جنت آباد مساحت بزرگ و دلبازی دارد و حیاط بزرگی هم دارد که در آن بدون محدودیت دانش آموزان می توانند فعالیت های فیزیکی انجام دهند.از نظر اخلاقی به خوبی روی بچه ها کار می شود  محیطش هم کاملا شاد و بانشاط است.

 

دبستان و پیش دبستان دخترانه غیردولتی مبتکرنوین

صفحه اپارات ما :https://www.aparat.com/mobtakernovin
صفحه اینستاگرام ما : http://instagram.com/mobtakerschools