بهترین مدرسه منطقه 5

یکی از معروف‌ترین مدارس  دخترانه در منطقه 5 آموزش و پرورش شهر تهران، دبستان دخترانه شهران مبتکرنوین است. این مدرسه سال‌هاست که پذیرای دانش‌آموزان دختر مقطع پیش دبستان تا پایه ی ششم دبستان در این منطقه است و بسیاری از اهالی منطقه 5 تهران با عمل‌کرد بسیار خوب آن آشنا هستند. حوزه‌های فعالیت این مدرسه به هیچ وجه به برنامه‌های آموزشی محدود نمی‌شود و فعالیت‌های فوق‌برنامه متناسبی برای دانش‌آموزان تدارک دیده شده است.

فعالیت‌های آموزشی دبستان دخترانه شهران مبتکرنوین

این واحد آموزشی از بدو تأسیس تاکنون موفقیت‌های زیادی در عرصه‌های علمی به دست آورده است که نشان از اهتمام کادر مدرسه در اجرای برنامه‌های خوب آموزشی در طول سالیان گذشته دارد. مقطع پیش دبستان تا پایه ی ششم دبستان به‌عنوان گذرگاهی است که دانش‌آموزان با عبور از آن برای دوره بعدی آماده می شوند.

در  مدرسه دخترانه منطقه 5 مبتکرنوین اهمیت این مسئله به‌خوبی درک شده است؛

به گونه‌ای که دانش‌آموزان این مدرسه از نظر آموزشی به‌خوبی تقویت می‌شوند. کادر دبیران باتجربه و بسیار خبره‌ی دبستان دخترانه شهران، نقش به‌سزایی در اجرای موفق برنامه‌های آموزشی این مدرسه دارند و این موضوع از وجوه تمایز این واحد آموزشی با سایر مدارس  دخترانه غرب شهر تهران به شمار می‌روند.

فرا آموزش دردبستان دخترانه شهران مبتکرنوین

همان‌طور که در ابتدا اشاره کردیم، در این واحد آموزشی صرفاً به فعالیت‌های درسی بسنده نمی‌شود و دانش‌آموزان فعالیت‌های فراآموزشی را در این مدرسه به‌خوبی تجربه می‌کنند. برخی از مهم‌ترین کلاس‌های فراآموزشی که در این مدرسه برگزار می‌شود، به شرح زیر است:

    • لگو
    • رباتیک
    • زبان
    • مهارت‌های زندگی
    • مهارت‌های کاربردی رایانه
    • برنامه‌نویسی

 

تسهیلات رفاهی و امکانات آموزشی دبستان دخترانه منطقه 5 مبتکرنوین

یکی از مهم‌ترین برنامه‌های آموزش که برای دانش‌آموزان در دبستان دخترانه شهران مبتکرنوین در نظر گرفته شده است، آموزش زبان انگلیسی است. این مدرسه دارای یک لابراتوار زبان انگلیسی است که دانش‌آموزان در طول هرسال تحصیلی ساعات قابل توجهی را در آن به تقویت مهارت‌های زبان انگلیسی خود می‌پردازند. از جمله دیگر امکانات این واحد آموزشی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

      • کلاس‌های آموزشی هوشمند
      • سالن غذاخوری
      • پانسیون مطالعاتی مجهز
      • حیاط پوشیده شده با چمن مصنوعی
      • آزمایشگاه علوم
      • سایت مجهز به تعداد قابل توجهی لپ‌تاپ
      • اینترنت پرسرعت و نامحدود

سنجش و مشاوره دانش‌آموزان در دبستان دخترانه منطقه 5 مبتکرنوین

در دبستان دخترانه شهران مبتکرنوین سنجش علمی دانش‌آموزان مبتنی بر اصول علمی صورت می‌گیرد. به این صورت که در بازه‌های زمانی مشخص و مطابق با سرفصل‌های درسی معین، آزمون‌های سنجش تستی و تشریحی در مدرسه برگزار می‌گردد. پس از برگزاری هر آزمون نتایج به‌صورت دقیق و مفصل توسط مسئولین پایه که تمام وقت در مدرسه حضور دارند مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و برای برطرف‌کردن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت دانش‌آموزان برنامه‌ریزی‌های لازم صورت می‌گیرد. مسئله‌ی مشاوره‌ی تحصیلی نیز در این واحد آموزشی به عنوان یکی از ارکان فعالیت‌های این مدرسه به شمار می‌رود و دانش‌آموزان به‌صورت فردی و گروهی از خدمات کادر مشاوره مجرب و باسابقه این مدرسه برخوردار می‌شوند.

محله‌های تحت پوشش و در دسترس دبستان دخترانه مبتکرنوین

این واحد آموزشی در دسترس ساکنین منطقه 5 در محله‌های شهران، اشرفی اصفهانی،پونک، مرزداران، جنت‌آباد، ….. و مناطق غرب قرار دارد.  می‌توانند از خدمات دبستان دخترانهشهران مبتکرنوین بهره‌مند شوند.

 

دبستان و پیش دبستان دخترانه غيردولتی مبتکرنوین در محیطی شاد و با استفاده از نظام ارزشی متناسب و سیسماتیک، رشد و پرورش فرزندان شما را به شکل هم‌زمان جلو می‌برد.

 

آموزش فقط یک امر تئوری نیست معلمان و عوامل آموزشی دبستان مبتكرنوين تلاش مي كنند آن را در تمام جنبه‌های فردی و شخصیتی دانش‌آموزان جاری کنند.

 

 

 

دبستان و پیش دبستان دخترانه غیردولتی مبتکرنوین

صفحه اپارات ما :https://www.aparat.com/mobtakernovin
صفحه اینستاگرام ما : http://instagram.com/mobtakerschools