دبستان خوب منطقه ۵

 

خصوصیات مدرسه خوب چیست؟

 

سالن غذاخوری دبستان مبتکرنوین

 

مدرسه خانه دوم ماست. این جمله ایست که از کودکی به ما آموخته شده است و هیچ گاه از یاد نبرده‌ایم اما همانطور که محیط خانه و خانواده باید دارای یک سری ویژگی ها باشد تا تربیت فرزندان و روابط بین اعضاء خانواده به بهترین شکل ممکن باشد، محیط مدرسه نیز باید دارای این چنین ویژگی هایی باشد.

انتخاب مدرسه خوب همیشه یکی از دغدغه های با اهمیت والدین در زمینه تربیت فرزندانشان می‌باشد.

مدرسه خوب ویژگی های بسیاری دارد که این خصوصیات هم مادی می باشند و هم غیرمادی. در ادامه به معرفی تعدادی از این ویژگی ها خواهیم پرداخت ( ویژگی های مادی یک مدرسه ). مدرسه باید علاوه بر داشتن محیط آموزشی مناسب دارای محیط سرگرمی و ورزشی و تفریحی مناسبی هم باشد.

شرایط محیطی و فضای مدارس خوب

مدرسه خوب مانند پيش دبستان و دبستان مبتكرنوين دارای محیطی نشاط آور و زیبا است و ابعاد کلاس ها و نیمکت ها مناسب با سن و جثه بچه ها طراحی شده است. همچنین دارای فضای علمی و فرهنگی و هنری مناسب با مقطع تحصیلی دانش آموز است.

مجهز به سیستم های گرمایشی و سرمایشی مناسب بوده و کلاسها دارای روشنایی کافی می‌باشند. مدرسه نمونه مانند پيش دبستان و دبستان مبتكرنوين باید دارای امکانات آموزشی و آزمایشگاهی مناسب باشد. باید در جهت ارتقای استعدادهای دانش آموزان کوشا بوده و تمامی امکانات مورد نیاز  را در اختیار آنها قرار دهد.

کادر به روز و مجرب

 

پایه اول

مدرسه خوب مبتكرنوين lدارای مدیری با تقویم آموزشی وبرنامه اجرایی سالانه است و از مستخدمین گرفته تا مدیران و معاونان با دانش آموزان به بهترین نحو ممکن ارتباط برقرار کرده و معمولاً رابطه ای دوستانه دارند.

معلمان و عوامل آموزشی دبستان مبتكرنوين دارای سطح سواد کافی بوده و از اطلاعات بروزی برخوردار مي باشند. با اداره آموزش و پرورش و دیگر سازمانهای مربوطه ارتباط خوب و مؤثری دارند و بین مدیران و عوامل آموزشی و والدین دانش آموزان ارتباط و تعامل مناسبی برقرار مي باشد و به نوعی نسبت به مدرسه احساس مسئولیت دارند.

هدف از برنامه ریزی صحیح استفاده مفید از زمان است این کار به زندگی دانش آموز جهت می‌دهد و اهمیت آن زمان مشخص می‌شود که کار زیاد است و زمان کمی برای آن وجود دارد.

برنامه ریزی فرایندی است که باعث صرفه جویی در زمان انرژی و هزینه های ما می‌شود همچنین از ابهام و سردرگمی ما جلوگیری می‌کند و دستیابی به هدف را برای ما آسان تر می‌کند.

دبستان و پیش دبستان دخترانه غردولتی مبتکرنوین در محیطی شاد و با استفاده از نظام ارزشی متناسب و سیسماتیک، رشد و پرورش فرزندان شما را به شکل هم‌زمان جلو می‌برد.

همان چیزی که دقیقا هر پدر و مادری رویای آن را در سر می‌پروراند.

با بهره‌گیری از هفت دپارتمان تخصصی شامل موارد زیر، به رشد فکری و جسمی دانش‌آموزان به شکل یکسان توجه می‌کند:

  •  آموزش
  •  زبان انگلیسی
  • کامپیوتر و فناوری‌های مدرن
  •  پژوهش
  •  مشاوره و مهارت‌های زندگی
  •  تغذیه و جسم
  •  ورزش

آموزش فقط یک امر تئوری نیست معلمان و عوامل آموزشی دبستان مبتكرنوين تلاش مي كنند آن را در تمام جنبه‌های فردی و شخصیتی دانش‌آموزان جاری کنند.

 

 

 

ارتباط موثر با کودکانپایه اول کلاس هنر کلاس معرق دبستان مبتکرنوین پیش دبستان و دبستان دخترانه مبتکرنوین اهمیت دوره پیش دبستانی کاردستی با ظروف یکبار مصرفکلاس کامپیوتر کلاس معرقکارگاه معرق دبستان مبتکرنوینکتابخانه دبستان مبتکرنوینآزمایشگاه دبستان مبتکرنوین کلاسهای دبستان مبتکرنوین کتابخانه دبستان مبتکرنوین سالن غذاخوری دبستان مبتکرنوین 

 

دبستان و پیش دبستان دخترانه غیردولتی مبتکرنوین

صفحه اپارات ما :https://www.aparat.com/mobtakernovin
صفحه اینستاگرام ما : http://instagram.com/mobtakerschools