مدرسه غیردولتی درمنطقه 5 تهران

مدرسه مبتکرنوین از پیش دبستانی های زبانزد تهران منطقه 5 است که تونسته رضایت والدین رو جلب کنه. این بهترین  پیش دبستان و دبستان غیردولتی در منطقه 5 تهران  کادری از مربیان با تجربه و با سواد داره. توی این پیش دبستان و دبستان غیر دولتی تهران بهترین امکانات رفاهی برای بچه ها فراهم شده که آموزش های متنوعی رو ارائه میده. همچنین پیش دبستان و دبستان شهران مبتکرنوین توی محیطی صمیمی و دوست داشتنی از نازنین های دلبندتون نگهداری می کنه.

 

مدرسه ابتدایی دخترانه در منطقه 5 مبتکرنوین توی منطقه 5 یکی از انتخاب های برتر برای بهترین پیش دبستانی غرب تهران  است که فرزندت توی  یه محیط صمیمی و جذاب میتونه آموزش ببینه و از سرگرمی های متنوع و سازنده ای هم لذت ببره.

 

دبستان  دخترانه غرب تهران مبتکرنوین از نظر کیفیت کادر آموزش، فضای بانشاط، سیستم مدیریتی و ساختمان و تجهیزات یکی از بهترین ها در تمام سطح شهر تهران است.

 بهترین پیش دبستان و دبستان  شهران مبتکرنوین مساحت بزرگ و دلبازی دارد و حیاط بزرگی هم دارد که در آن بدون محدودیت دانش آموزان می توانند فعالیت های فیزیکی انجام دهند.از نظر اخلاقی به خوبی روی بچه ها کار می شود  محیطش هم کاملا شاد و بانشاط است.

 

 

اهمیت دوره پیش دبستانی

 

 

دبستان و پیش دبستان دخترانه غیردولتی مبتکرنوین

صفحه اپارات ما :https://www.aparat.com/mobtakernovin
صفحه اینستاگرام ما : http://instagram.com/mobtakerschools